Cerita Kami: STRESS

Saturday, May 16, 2015

STRESS

Assalamualaikum. 

Stress.

Tengok tajuk pon stress. Tak pernah aku se stress macam ni. Waktu belajar dulu pon, stress manja manja je. Sekarang stress siap keluar jerawat lagi. Whuaa, I don't like!  Sekarang ni, bila cuti pon tak aman, asik teringat kerja je. Nasib baik aku ada team yang sangat membantu. Tapi disebabkan kekurangan staff, membuat kan semua kerja yang disusun tergendala. Semua exec nak kena cover staff punya kerja. Kerja Exec pulak yang tertangguh. Ni semua bukan alasan. Tapi, ni lah yang kami hadapi. Exec tengah pulun siap kan kerja, kerja lain pulak datang non stop. Ni la dugaan bekerja. Dah nama pon bekerja kan. Terima lah seadaanya. Aku tak dapat bayangkan kalau aku kerja yang ada dateline. Mau muka ni penuh berjerawat sebab stress kan. 

Ni sekadar luahan perasaan, . Stress kan! So, kena luahkan. Dan medium luahan perasaan adalah dalam blog. Sapa yang baca tu, baca je lah sampai habis. Hahaha. Apapun, aku bersyukur dengan rezeki yang Allah berikan. Aku akan cuba perbanyakkan zikir dan AlQuran. In sha Allah

Aku perlu kuat dari segi mental dan fizikal. Kalau orang lain boleh buat, I also can do what! Yes! I can do!.. Ya Allah, semoga kau berikan kekuatan kepadaku. Amin...

I think I need another vacation


And good food!
 Ah.. makin gemuk la. Asal stress makan. Tak stress pon makan macam stress!. Hahaha





1 comment: