Cerita Kami: Happy Bornday to me

Saturday, March 5, 2016

Happy Bornday to me

   n                                                       Assalamualaikum...

Yg last post , resepi Asam Pedas daging, aku ada cakap aku asik. demam je kan. Rupanya tu hint kepada sakit aku sekarang. I will update my story pasal sakit ni once I ready.

                                                              27 Feb 2016.

It's my 28 birthday yaw! Aku ingat nak belanja family makan malam tu, tp mak aku cakap, adik laki aku x dapat join, kerja. So, ok lah. Di pendekkan cerita, dalam group whatsaap sepupu sepapat dorg dok wish birthday. Then Along Tanya xda k birthday party ka? Terus depa plan nak mai buat potluck untuk birthday aku. Hehehe..

Kebetulan mak masak mee kuah. Bila tau depa nak mai, tambah menu, bihun dgn agar2.


Along sponsor kek. 1 lagi kek otomen untuk Arman.


Arman nya birthday esoknya. 


Kek pelangi. Sedap



Yang & Kak Liza sponsor pizza


Sate sponsor by Kak Julia


Laksa pon ada. Sponsor by Along. Kak Elly sponsor buah buahan. 

Thanks to my cousin datang & sponsor food. Walaupon x rancang, makanan dah macam buat open house kata kawan aku..





                                                                          Birthday girl & boy.

Birthday boy relax je, maklong dia je lebih. Cuma birthday boy x kasi potong kek otomen je.

Esoknya Abah belanja nasik kandaq.

Ayam yam yam yam



Mekasih Abah. Balik rumah, tangan still bau kari.. Power ooo... 

Makan nasik kandaq, balik Rumah tiduq tak sedaq. 

2 comments: