Cerita Kami: Morning breakfast at Jardin Caffee and Tea

Monday, September 5, 2016

Morning breakfast at Jardin Caffee and Tea

Selamat Pagi. Good Morning.

Kepagian di Jardin Caffee & Tea.

Seawal jam 9 pg dah gerak ke Kelana Jaya. Niat asal untuk collcet Run Kit for Walk A Miles Nestle. So, sementara untuk tempat collection tu bukak aku & wanie breakfast di Jardin Caffee & Tea dulu.

Aku dah makan nasik lemak 2 pinggan sebelum gerak tadi. Jahajhahah. So just teman wanie breakfast sambil ngopi ngopi
Bandar style. Kikiki


Deco dalam kedai. Masa sampai kami berdua je ada. Awai sangat kot

Selfie la apo laie.

Kedai dia sangat cantik. Tersusun je. . 
Maka terus berangan nak ada kedai sendiri



Green Tea kot.


Breakfast set yang wanie order RM3.50 je. Murah kan. Telur setengah masak & Roti Bakar. Bg aku, harga dia murah untuk set breakfast mcm 👆

Telur separuh masak

Sebab aku dah makan nasik leemak kat umah tadi, aku just minum je. Moche blended ko pagi pagi . Hahaap

Kedai dari luar

Wanie

Alia

Tak pernah pernah buat perangai selfie dlm bilik ayor. Washroom dia sempoi, tp cantik dan kemas. Bak kata wanie, owner ni sangat teliti.. semua sudut dia amek kira.


Tunggu punya tunggu samapi kui 11.. office tak bukak bukak lagi. Nasib baik lepak kedai best. Hahaha.

Orang kat luar dah ramai tungguu..

Rupa rupanya

😲😲😲TUTUP!!😲😲😲

boleh lak tutuo weekend kan? Padahal dalam email tulis bukak!!.

Sabau je  la. Untuk mengubati hati yang berduka lara, jom la shopping kt Paradigm Mall. Dekay sangat dah tu. Ok ... bye



No comments:

Post a Comment