Cerita Kami: Last potluck with Bv Team

Saturday, September 5, 2015

Last potluck with Bv Team

My last potluck with Bv team.

Akhirnya, slps 5 tahun.. Tiba masanya untuk aku beralih angin. Alhamdulillah, aku dapat offer di sebuah company di Dang Wangi. Bukan gaji yang lebih dicari, cuma pengalaman baru dan nornal working hour. Bak kata one of my cousin, don't stay in a comfort zone forever. So, I take the challenge after 5 years. 31  August 2015, is my last working day. My last day working during public holiday, my last working in afternoon shift(hopefully)..

Ok, lets talk about potluck la. Kalau di ikutkan, aku x dapat join sebab Abah aku batu admit hospital sebab accident. Mengenangkan, yang ni adalah potluck terakhir dgn Bv Team, maka aku cuba untuk hadir. So, jom tengok menu kami..

Aku masak udang goreng.  Niat di hati nak buat kari udang, tp x sempat nak meng'kari' kan udang ni.

Kak Azrah bawak ayam masak merah kenduri. Kenapa aku sebut kenduri? Sebab rasa dia macam makan kat kenduri.. Sedappp.. Tertelan ailio, bila teringat.

Kak nita goreng papadom

Jannah, masak nasi minyak. Ni lagi sorang.. Hebat.

Kak pushpa masak sambal sardin

Syafiqah bawak karipap

Wan Aaron bwk bihun goreng

agar agar. Annnnita yang buat. Anni Dan anita. Hihi


Kek sponsor by our boss. Mei

Nugget penuh kasih sayang dari adik beradik.. Izzat and farahin..



kami start potluck pukul 9 pagi .


tqsm uols. Siap bagi saya hadiah lagi!





Sesi bukak hadiah. Nanti saya letak frame ni dekat meja saya ye.


Uih, suka nya. Dapat kain Saree dari Kak Pushpa, Dah ada baju raya haji. Yeay!




Thanks Uols atas hadiah hadiah ni. Susah susah je. Ngeh ngeh ngeh




Saya suka pen Ni. Ada nama :)


Will miss u both

Will miss you all





Bye Bye Uols. Semoga persahabatan kita tak "End" di sini sahaja., Keep in touch Ok!

No comments:

Post a Comment